سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 14 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۷:۲۷:۰۴

برگزاری کارگاه مشترک صنایع کشتی سازی و فراساحل ایران و هلند

باشگاه خبری فراساحل: کارگاه مشترک صنایع کشتی سازی و فراساحل ایران و هلند با حضور صنعتگران ایرانی و هلندی در صنعت دریا با هدف بررسی راه‌کارهای مشارکت بیشتر در صنعت دریایی دو کشور در کیش برگزار می‌گردد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از دبیرخانه هجدهمین همایش صنایع دریایی، این کارگاه با حضور 35 نفر از متخصصین صنعت دریایی کشور هلند و با هدف بررسی راه‌کارهای مشارکت بیشتر در صنعت دریایی بین ایران و هلند در هجدهمین همایش صنایع دریایی برگزار می‌گردد. در این کارگاه سه ساعته مقرر گردیده است ابتدا پتانسیل‌های صنعت دریایی هر دو کشور به منظور آشنایی طرف مقابل بیان و سپس به بحث و تبادل نظر پیرامون افزایش مراودات صنعتی بین دو کشور در عرصه صنایع دریایی پرداخته شود.

از دیگر برنامه‌های هجدهمین همایش صنایع دریایی، نشست تخصصی گردشگری دریایی کشور، سمینار فرصت‌های توسعه گردشگری دریایی با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران و سازمان منطقه آزاد کیش، سمینار همکاری‌های دریایی بین المللی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست و همچنین میزگرد چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنایع دریایی کشور در برنامه ششم توسعه می‌باشد. هجدهمین همایش صنایع دریایی در چارچوب برنامه‌های اصلی انجمن مهندسی دریایی ایران با هدف تاکید بر اهمیت و جایگاه صنایع دریایی در اقتصاد کشور، طرح مسائل و تدوین روش‌های ارتقا و توسعه صنایع دریایی، استفاده از فرصت‌های پساتحریم، بررسی و نقد مسائل و مشکلات صنایع دریایی و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در صنایع دریایی 27 الی 30 مهر ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.



  کد خبر : 2542
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :